Matilda

Direktlänk till inlägg 4 september 2011

EN BILD PÅ... ;)

Av Matilda - 4 september 2011 10:20

Heej bloggen! :D


Jag ska börja med en ny sak på bloggen i några dagar ;)

(Kommer inte göra det varje dag)




Dag 1: En bild på en person du umgås ofta med
Dag 2: En bild på någon du älskar
Dag 3: En bild på någon i din familj
Dag 4: En bild på en konstig tid i ditt liv
Dag 5: En bild som är gammal på dig själv
Dag 6: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp
Dag 8: En bild på en person som du saknar
Dag 9: En bild på någon i din släkt
Dag 10: En bild på någon du tycker är väldigt snäll
Dag 11: En bild på en person du kan berätta allt för
Dag 12: En bild + 5 fakta om mig.
Dag 13: En bild på dig och någon klasskompis
Dag 14: En bild som påminner dig om gamla tider
Dag 15: En bild på en person som du vill vara med
Dag 16: En bild på dig själv
Dag 17: En bild som är ovanlig
Dag 18: En bild på din fritid
Dag 19: En bild på en person som är snygg
Dag 20: En bild på dina närmaste
Dag 21: En bild på en person som alltid ställer upp för dig
Dag 22: En bild på en tid du saknar
Dag 23: En bild från i somras
Dag 24: En bild som gör dig glad
Dag 25: En bild på en person som alltid gör dig glad
Dag 26: En bild på någon/några du alltid har roligt med
Dag 27: En bild som du alltid skrattar åt
Dag 28: En bild som är tokig
Dag 29: En bild som är ny på dig själv
Dag 30: En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om




XOXO-Matilda ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 6 april 2013 12:15

Heej:) just nu sitter jag vid nåt bord och dricker en cola typ, när alla andra åker skidor, kul... Jag vet inte hur jag lyckades men jag gjorde illa ryggen när jag satte på min pjäxa haha Igår var vi i Norge och åkte skidor, i Trysil och vi åkte h...

Av Matilda - 6 april 2013 12:13

Heej:) just nu sitter jag vid nåt bord och dricker en cola typ, när alla andra åker skidor, kul... Jag vet inte hur jag lyckades men jag gjorde illa ryggen när jag satte på min pjäxa haha Igår var vi i Norge och åkte skidor, i Trysil och vi åkte h...

Av Matilda - 1 april 2013 20:51

Nu drar jag ut och springer i mörkret ? Väldigt smidigt att mobilblogga tycker ja! Lätt eftersom det är på mobilen de flesta bilder finns så då behöver det inte ta extra tid att ladda över bilder så det är + Ha det braaa Xo Matilda...

Av Matilda - 1 april 2013 19:54

Just nu sitter jag hemma och kollar på gossip girl och äter glass hihi:) Gossip girl är den bästa serien! ...

Av Matilda - 30 mars 2013 16:28

Testar att mobilblogga för första gången, hoppas det funkar. Idag åkte jag och mamma ner på stan och shoppade och åt lunch :) nu ska vi träffa lite vänner och släkt och äta middag :) Min lunch och påsk cupcakes :) ...

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Ovido - Quiz & Flashcards