Matilda

Alla inlägg under januari 2012

Av Matilda - 21 januari 2012 21:08

Heej! ;)

Nyss har jag fixat en massa i mitt rum, rensat bort gamla saker som jag hade när jag var liten och så för jag ska nämligen göra om lite i mitt rum! :D ååh längtar!

Men nu har jag vi slutat för ikväll och nu sitter jag och kollar på en hemsida som heter elf - cosmetics and make-up dem har så fint smink! :) så ni kan ju kolla om ni vill ;)


    



xoxo- Matilda


Av Matilda - 20 januari 2012 16:28

ÅÅÅH HEEJ BLOGGEN!<3 JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG BLOGGAR IGEN! :D Haha!<3

Jag har haft så mycket upp, och så mycket med skolan att jag inte har haft tid att blogga.. synd! Men nu är det äntligen helg och jag kan blogga och förhoppningsvis kan jag spela in videon, men det är bara det att det är så mörkt ute, varje dag när jag kommer hem efter skolan är det mörkt! Inte så roligt, och det är lite svåt att spela in då.. men nu är det helg och jag ska försöka ha tid, men bli inte ledsna om det inte kommer upp någon.. men man kan alltid hoppas ;) ;D 


NU ska jag måla naglarna och jag har lust att göra en video! nu på en gång, men jag vet inte vad + att jag tänkte lägga upp frågestunden först ;) 

Jag hade också tänkt göra en youtube kanal som jag lägger upp bloggvideos på! ;)) mer information när jag har gjort det!


  - så söt! :)



xoxo- Matilda 

Av Matilda - 12 januari 2012 20:11

Hej :) 

Nu ska ni få se mina naglar, jag hade tänkt lägga upp dem här bilderna tidigare, för jag målade det för några dagar sen ;)

Dem är väldigt våriga på något sätt, kanske för att det är rosa! :)



J  

Här kan ni se nagellacken jag målade med! ;)

:)



Q: GILLAR NI NÄR JAG LÄGGER UT NAGELDESIGNS? ;)


xoxo- Matilda   

Av Matilda - 11 januari 2012 16:50

Hej! :)

Jag tänkte bara visa lite bilder som jag tog när jag hade lockat mitt hår med min vågtång! ;)

Så såhär ser jag ut idag! :)




     

Hihi ^^Jag la till lite glassar och annat för att jag just nu längtar så mycket till en somrig dag på stranden :D ååh.. jag tycker det är så synd att det inte blev någon "riktig" vinter här i år.. :)


Ha det så bra!


xoxo-Matilda 

Av Matilda - 8 januari 2012 21:13

Follow me on Twitter ;)

Japp^^Nu har jag twitter :) Där kan ni följa mig när jag inte är på bloggen :)


https://twitter.com/#!/MeeMatilda - Klicka och följ! :)


  



xoxo-Matilda

Av Matilda - 5 januari 2012 11:40

Heeej! :D

Jag ska ha frågestund här på bloggen!! Det blev jämt mellan frågestund och room tour så jag kommer börja med frågestund och en Room tour kommer senare! ;D


Ni får fråga mig massor av frågor och varje person får såklart ställa flera frågor som ni inte vet om mig/min blogg.

Ni kan ställa frågor som:

Vad är din favorit färg/mat/djur eller annat?

Kan du göra en mode video?

Kan du ha fler omröstningar?

Kan du..


aa, tror ni fattar :)


Yes!

Jag gör en video med frågor och svar! ;)


xoxo- Matilda       

Av Matilda - 4 januari 2012 11:08

Heejsan! Jag vaknade nyss och tänkte blogga lite innan jag kollar på resultatet "Room tour vs Frågestund" (Om ni inte har röstat men vill göra det? Gör det nu!) För snart tänkte jag spela in den! (beroende på villken det blir, frågestund får ni ställa frågor) ;)

Just nu är några här som ska lägga in nytt golv hos oss! Så vi ska åka till Pizz Hut och äta lunch :D oh yeah! ;) Haha!


Igår var jag och simmade/Badade med Linn ;) och hittils har jag inte gjort så mycket mer än att varit hemma och slappat :P Eller varit med kompisar, och firat jul och nyår (som har varit roligast) :D

Tur att det inte är slut än!


 



Q: Vad har ni gjort under lovet? :) 

Av Matilda - 2 januari 2012 22:16

Har ni lagt märke till att jag har lagt till en ny omröstning till vänster i bloggen?! ;)

Jag funderar på att göra en room tour eller frågestund där ni får ställa frågor och sen spelar jag in dem + svaren ;)

Vad vill ni? Rösta rösta rösta :)

Om ni vill båda så kan ni bara berätta det så kanske jag kan göra båda fast jag gör en först och en lite senare? =)


Glöm inte att rösta nu! :)



XOXO-Matilda

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Ovido - Quiz & Flashcards