Matilda

Alla inlägg under juni 2011

Av Matilda - 29 juni 2011 20:02

Heeeeej Bloggen, Matilda här!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på allsång på skansen och äter melon;)

På lördag åker jag till Danmark så ni vet.

Jag komme inte ha tillgång till en dator, men hoppas ni stannar kvar för efteråt har jag ju en hel det att berätta:D

Jag hinner blogga innan jag åker, då får ni veta mer!

Hejdå!



XOXO- Matilda

Av Matilda - 22 juni 2011 19:52

 Heej Bloggen  

Idag har det vart riktigt soligt och varmt här, det är jätte kul när det blir bra väder för då känns det ju värkligen som sommarlov!


Vet ni vad,idag kollade jag in Ebbas blogg o gissa vad ? Hennes blogg är ju bara för söt och hon ger en massa tips till din blogg :D

Jag tycker att du ska kolla in hennes blogg på en gång!

-->  http://snorptorpan.bloggplatsen.se/


  

Ha et så bra nu då♥


XOXO- Matilda

Av Matilda - 21 juni 2011 11:52

Heeej Bloggen (igen)

Här tänkte jag lägga upp en liten sommarhögtidsoutfit:)

LOOK IT!


  Klänning och nylonstrumpbyxor kappahl   Skor köpta på din sko

Av Matilda - 21 juni 2011 11:21

Hej Bloggen! Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp, så jag har mycket att berätta.

I lördags hade jag min gudmor, mamma och min gudmors barn Linnea jätte trevligt! Ni kommer snart få bilder och få veta lite om vad vi gjorde för kul :D

Men som sagt har jag mycket att berätta så jag tänkte berätta det först ;)

I går Gick jag upp ca.kvart i åtta för att jag skulle hinna med bussen till stan med Linn,sen gick vi på stan o shoppade en massa, två söta t-tröjor från New Yorker, en med ett stort hänglås på och en med ett stort hjärta på :D Sen på lindex, ett linne och en kjol, o Linn köpte en jätte söt t-träja med en giraff på där, på den stog det typ " am i on the list?" Haha, Den var super söt. Sen åt vi lunch på mc donalds hehe, som vi brukar göra när vi går på stan över lunch HAHA :D

Sen när vi kom hem packade vi ur hela min garderob o la allt på golvet, så nu är det en ända röra där inne, för att jag skulla få nya garderober! Så vi åkte till ikea med morfar och mamma o Linn då, o köpte dem där garderoberna o när vi skulle ut började det ös regna och åska jätte mycket så jag o Linn sprang till bilen o då tappade jag min sko så jag tog upp den o sprang utan den på till bilen, sen när vi nästan var hemma upptäckte jag att när jag hade tappat skon hade min sula rammlat av så nu ligger den där på parkeringen :/ BUHU :(  sen när vi kom hem började mamma o morfar bygga upp dem o så. Så idag har jag börjat packa i dem lite, men allt är inte klart. Det är sånna där med skjutdörrar eller vad det nu heter :D När det är klart kommer lite bilder så ni vet!


XOXO- Matilda




Av Matilda - 16 juni 2011 10:57

SELENA GOMEZ- Sel G !


Selena Marie Gomez, född den 22 juli 1992 i New York City, New York, är en amerikansk skådespelerska och sångerska.

Gomez arbetar 2010 med Disney i USA. Hon spelar Alex Russo i TV-serien Magi på Waverly Place (Wizards of Waverly Place) och har spelat in tre album på Hollywood Records med sitt band Selena Gomez & the Scene.


Selena Gomez upptäcktes i en talangshow när hon var 10 år gammal och hennes första roll var i barnprogrammet Barney & Friends där hon spelade Gianna. År 2006 var hon med i andra säsongen av Zack & Codys ljuva hotelliv som Gwen i avsnittet "A Midsummer's Nightmare".

År 2007 medverkade hon i Disneyfilmen Another Cinderella Story, som är fortsättningen på A Cinderella Story. Hon har även medvärkat i filmen "Magi on waverly plece the movie" som Alex Russo.


  

  


xoxo Matilda

Av Matilda - 16 juni 2011 10:51

HEEJ! Idag har jag vart på Linns skolavslutning:D

Det var som en varnlig skolavslutning , med sånger och prat.

Det var rättså kallt på skolgården , jag hade bara klänning och en tunn kofta.

Men det ä alltid kul att få sommarlov :D

Om ni undrar så har jag redan fått sommarlov;)

Idag ska jag ner på stan o shoppa med Susana och imorgon tror jag att jag o Linn ska ses ;D

Jag har tyvär inte laddat upp bilderna på det jag hade på mig , men de kommer senare! 

begin to celebrate-  

Av Matilda - 15 juni 2011 17:17

tre svagheter hos mig:


•Jag börjar lätt skratta på lektioner.

•Fotboll (allt mer bollar)

•Spindlar som kommer nära. xD


Villka är dina svagheter ?

Av Matilda - 15 juni 2011 17:10

HEJ BLOGGEN! Nu sitter jag här vi datan med bästa Linn :D

Idag höll min söta Pepsi på att rymma , bara för att mamma inte stängde bur dörren.

Vi stog i köket och gjorde ingenting och så såg jag att Pepsis bur öppnades så jag sprang ut typ jättesnabbt, men som tur var hann han inte gå ut:)

Nu ska vi snart hem till Linn och äta , mer inlägg kommer senare då vi är hos Linn :D

Vi ses!


xoxo Matilda!

  Pepsi^^

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards