Matilda

Alla inlägg under februari 2012

Av Matilda - 27 februari 2012 20:49

Hej :)

Idag köpte jag ett nagellack som verkar vara jätte bra ;)

Det har finns också olika vitaminer i som stärker naglarna och så håller det upp till 7 dagar :) Jag vet inte om det kommer göra det eftersom jag nyss målade på det på mina naglar så vi får väl se!

Jag valde den mörk lila ;)


förlåt för att det är lite nagellack runt naglarna men jag råkade göra lite slarvigt XD   


xoxo- Matilda 

Av Matilda - 25 februari 2012 18:16



Q: Har ni/ har ni haft sportlov än?:)

Q 2: Vad brukar ni göra när det är sportlov? ;)


xoxo-Matilda     

Av Matilda - 17 februari 2012 21:35

Hej!

Idag gick jag och en kompis ner på stan och fikade :)


mums! :P


xoxo- Matilda 

Av Matilda - 14 februari 2012 17:03

Ha det bra idag!




xoxo- Matilda 

Av Matilda - 12 februari 2012 18:04

Heej!

Nyss kollade jag och Madeleine på en film som vi har sett för flera år sen! 

Först var vi ute och det var ganska kalt, så när vi kom in gjorde vi varm choklad på sprisen och åt maränger!



    

:) Juump :P




   

 

Vi ;)

 


Q: Vad har ni gjort idag? ;)


xoxo- Matilda 

Av Matilda - 10 februari 2012 19:56

Heej! ;)

nu är 10 day challenge slut så om ni vill att jag ska börja på något nytt/annat så kommebtera gärna vad ;)

Idag har jag vart i skolan, som de flesta andra dagar och nu är det så skönt att det är helg! Jag har värkligen längtat efter helgen.. jag vet inte varför, men det är bara så skönt med helg :D

SÅ i veckan tog jag lite bilder och så, men dem ser så ledsna ut så jag lägger inte in dem nu när jag är ganska glad :P Haha.. 


Men jag är jättesugen på att spela in en video!! Så vad tycker ni, vad vill ni att jag ska göra för video?=)

några tips: mode,smink.. okej det var allt :P Jag behöver er hjälp :)


Bara en bild på mig ;)


Q: Vad ska ni göra i helgen?

Jag har massa roliga saker jag vill göra i helgen!! :D


xoxo- Matilda

"It's friday,friday gotta get down on friday"


Av Matilda - 8 februari 2012 20:52

Tre av mina favoritfärger



- Rosa

- Lila

- Turkos/blå


Q: Villka är dina tre favoritfärger? =)


  


xoxo- Matilda

Av Matilda - 6 februari 2012 15:13

Heej bloggen

Idag har jag varit i skolan och vi fick sluta tidigare :)

Någon mer än jag som längtar efter våren och sommaren, stranden och värmen? Jag göööör det så mycket ;)

Den här veckan har jag flera prov :/ Så jag måste plugga, men jag har ändå lite tid till att blogga :D


Snart ska jag och mina vänner och dansa på skolan ;) Jag längtar!


Men nu till 10 day challenge;


Tre låtar du skulle kunna ställa på repeat i flera timmar



- Sterio hearts Gym class heroes ft. Adam Levin

- The one that got away Katy Perry eller Megan Nicole´s Cover ;)

- Hit the lights Selena Gomez


Q: Villka låtar skulle du kunna lyssna på i flera timmar?

Q 2: Vad ska ni göra idag efter skolan?

Q 3: Har du lyssnat på Megan Nicole någon gång?



xoxo- Matilda

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards