Matilda

Alla inlägg under januari 2012

Av Matilda - 31 januari 2012 18:52

Tre saker jag måste göra idag


- Stretcha.

- Kolla upp några ackord från min ackordbok.

- sova Zzz.. hihi. Nej men kolla på en tv-serie ;)


Q: Vad måste ni göra idag?

Jag har inte så mycket jag behövde göra idag för jag är sjuk, när det är skola har jag mer att göra.

Gör gärna en 10 day challenge på din blogg!


xoxo-Matilda

Zzz.. Sov så gott

Av Matilda - 30 januari 2012 13:09

Tre svagheter hos mig



- Perfektionist (Både svaghet och styrka)

- jätte morgontrött när det är skola men inte på helger

- Samlare :P Måste spara allt!



Q: Vad är era tre svagheter?


xoxo-Matilda

Av Matilda - 29 januari 2012 21:15

Tre styrkor hos mig


- Omtänksam

- Jag kan stå upp för den jag är

- Jag är ärlig


Q: Vad är era tre styrkor?






xoxo-Matilda

Av Matilda - 29 januari 2012 11:15

Här kommer svaren på resten av frågorna!





Jag vet att jag inte visar mina favoritsmink produkter i videon :/ Men jag tänkte göra en annan video sen så ni får se!

Q: Vad tycker ni om den? 

Q 2: Vad vill ni ha som nästa video?


xoxo- Matilda

Av Matilda - 28 januari 2012 20:29

HejHej ;)

Idag så har jag och mamma varit och träffat några kompisar till familjen ;) Vi fikade och sen gick vi runt i affärer och kollade och jag hittade lite saker :) 

Men först på morgonen mådde jag inte så bra för jag hade ont i halsen men det blev bättre och bättre :) Tur!


Så här kommer några bilder


Här får ni se ett läppbalsam/läppglans jag köpte från H&M :DD

Mitt heter Blueberry Blues, Jag valde mellan två stycken, det var den här och en annan som hette Gorgeous ;)

 


Här ser i inne i förpackningen, jag älskade den!



Här är den! ;) ROSA



Innuti;) Jag vet att jag bombar med bilder på den, men jag tyckte att den var så fin ..så..aa. :)


Mina TVÅ nya tubsjalar!! <3  


Sen köpte jag en jätte söt pyamas, men jag har ingen bild på den och nu är den i tvätten..Men den har en STOR APA på magen! Så söt - från Cubus :)

Sen köpte jag två par svarta tights, ett par tunna och ett par lite mer tjocka ;)


Idag är jag på blogghumör! haha :D Jag har spelat in frågestund del två nu också :D! Så den kommer snart<3



xoxo- Matilda

Love

   

Av Matilda - 28 januari 2012 12:27

Heej bloggen! :)

Varje dag i tio dagar ska jag svara/berätta om varje punkt som står nedan:
 
  1. 1. Tre styrkor
  2. 2. Tre svagheter
  3. 3. Tre saker jag måste göra idag
  4. 4. Tre favorit rätter
  5. 5. Tre saker jag gör varje dag
  6. 6. Tre saker jag har i min väska
  7. 7. Tre saker ingen vet om mig
  8. 8. Tre favorit filmer
  9. 9. Tre låtar jag skulle kunna ställa in på repeat i flera timmar
  10. 10.Tre av dina favorit färger
 
 
Nu måste jag försöka blogga varje dag :) hihi ^^ 
xoxo- Matilda
tips från Shenie!

Av Matilda - 23 januari 2012 17:28

Heej där! :P

Ni som kollade på frågestunden del #1 vet att en av mina favoritaffärer är accessorize, och ni som inte har gått in på deras hemsida kan få se lite bilder här ifrån som är från deras hemsida ;))


Kols in väskan! :D Jag ääälskar väskor! :P


 

Söööt :)

    

Kolla villken cool väska - allt från accessorize :D - www.accessorize.com

Hittade den när jag var i London.


xoxo- Matilda

Av Matilda - 22 januari 2012 18:45

Här kommer svaren på frågorna ;)




xoxo- Matilda

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards