Matilda

Alla inlägg under oktober 2011

Av Matilda - 30 oktober 2011 20:14

HEEEJ! :D NU ÄR DET ÄNTLIGEN HÖSTLOV! DET ÄR SÅ HÄRLIGT <3

DEM FÖRSTA TVÅ DAGARNA PÅ HÖSTLOVET HAR JAG HAFT DET RIKTIGT BRA! JAG HAR BARA TAGIT DET LUGNT OCH UMGÅTS MED LINN! :D

OCH IMORGON SÅ BLIR DET HALLOWEEN KVÄLL :) DET SKA BLI JÄTTE KUL ATT HA DET TREVLIGT MED NÅGRA KOMPISAR PÅ HALLOWEEN! HAHA! VI SKA BARA GÖRA LITE ROLIG SAKER OCH HA DET BRA! ;)




 

HA DET SÅ BRA UNDER LOVET!


XOXO- Matilda :)

Av Matilda - 25 oktober 2011 16:26

HEEEEJ! ;D

JAG HAR HAFT FULLT UPP SÅ JAG HAR INTE KUNNAT BLOGGA :P MEN JAG TÄNKER PÅ DET HELA TIDEN ( SOM NI VET!:p ) XD.

MEN HÖRRNI SNART ÄR DET HALLOWEEN! JAG TYCKER ATT HALLOWEEN ÄR SÅ COOLT XD JAG VET INTE RIKTIGT,MEN JAG BARA TYCKER DET MED ALLA PUMPOR OCH HÄXOR OCH MONSTER HAHA :P


  

xoxo-Matilda ;)


Av Matilda - 14 oktober 2011 17:58

Heee bloggisen och alla läsare :D

Någon fredag så var min klass och några andra från skolan på Pekingoperans genrep ;D

Jag trodde att det skulle vara en stor upplevelse,men det blev inte så mycket.Men det var coolt ändå!


Nu tänkte jag fixa lite med min blogg och så.

En bra nyhet(hoppas jag) är att jag kommer filma en room tour :D Men det kommer jag göra efter jul så ni vet.. :S Men hoppas ni blir glada ändå att jag gör det :) Jag ska fixa om lite i mitt rum så just nu har jag fel färger i rummet, men jag har börjat fixa med inredningen och ska köpa lite mer saker, men ni ska få se det är det är klart :D


XOXO-Matilda :D

Av Matilda - 9 oktober 2011 19:37

HELHEJ SÖTA BLOGGEN! ;D

JAG HAR PRECIS KOMMIT HEM FRÅN ETT "BARNKALAS" HOS NÅGRA VI KÄNNER FÖR ATT EN FLICKA FYLLDE 7 ÅR OCH HENNES SYSTER HAR EN BEBIS SOM ÄR NÄSTAN NYFÖDD SÅ VI KOM DIT MEED LITE PRESENTER! :D KANSKE LITE KOMPLICERAT?. MEN JAG GÖR ETT SNABBT INLÄGG NU EFTERSOM I MORGON SÅ SKA VI HA GENREP EFTER ALLA LEKTIONER SÅ NÅGRA KLASSER SKA NER TILL DOMKYRKAN OCH REPA HELA EFTERMIDDAGEN OCH PÅ KVÄLLEN SKA VI HA KONSERT!!! ;DDD MEN DET KOMMER BLI EN LÅNG DAG OCH JAG VILLE UPPDATERA EFTERSOM DET VAR LITE LÄNGE SEN..


..MEN JAG HAR SÅ MYCKET ATT BERÄTTA MEN JAG HR INTE TID ATT BLOGGA OCH LÄGGA IN BILDER OSV.. MEN JAG LOVAR ATT DET KOMMER KOMMA BILDER OCH INLÄGG OM MINA DAGAR DEM SENASTE VECKORNA + ATT JAG SKA BÖRJA MED EN VIDEO OM VAD JAG HAR KÖPT UNDER NÅGRA VECKOR EFTERSOM JAG ALLTID GLÖMMER ATT BERÄTTA DET! ;)

MEN IGÅR VAR JAG MED EBBA PÅ STAN OCH BLANDANNAT DET KOMMER NI FÅ VETA MER OM SEN.. MEN DDET KANSKE BLIR OM NÅGRA DAGAR FÖR IMORGON ÄR DET REP OCH PÅ TISDAG TRÄNING OCH ONSDAG TRÄNING.. HAHA! MEN JAG LOVAR ATT FÖRSÖKA HINNA! HOPPAS NI FÖRSTÅR


KRAAAAM!

 

SÅHÄR SÅG JAG UT IDAG!! ;)



  HAHAHA! DIT KANSKE JAG SNART SKA! ;)


Q: VET NI VILLKET STÄLLE JAG MENAR SOM ÄR PÅ BILDEN ÖVER?? ^^


XOXO- Matilda

Av Matilda - 2 oktober 2011 11:52

HEEEEJ:DD

IDAG SKA JAG IVÄG OCH TRÄFFA HANNA OCH MOA ;)

VI SKA ÅKA TILL AROSFORTET OCH SEN SKA VI GÅ OCH FIKA ;D :)

DET SKA BLI SUPERKUL ;)


SÅHÄR SER JAG UT IDAG:



   

   

Q: VAD SKA NI GÖRA IDAG?

 

XOXO-Matilda

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards