Matilda

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda - 26 augusti 2011 21:14

HejHej :D

Nu är Madde här och vi var ute och tog lite bilder ;)

Det blir ett kort inlägg för att jag måste packa lite nu..



     


XOXO-Matilda ^^

Av Matilda - 25 augusti 2011 19:27

Tjaba igen :D

Jag ville bara visa er vad jag köpte på kicks för några dagar sen, det var ett nailartist kit ;D Älskar det och köpte det för 139:- kronor:)

Jag köpte settet med svart,vit ch glitter, men önskar mig i andra färger eftersom jag fyller år på Måndag  ;)


 

  Älskar nagellack ;D


Q: har ni nailartist kits? gillar ni nageldesigns ?


Vet att jag är lite försenad med nageldesignsen eftersom ni hade röstat att jag skulle göra det, det kommer snart ;D


XOXO-Matilda

Av Matilda - 25 augusti 2011 19:21

Heej alla bloggläsare! :D


Idag så har jag vart i skolan och sjungt upp och jag blev supran två ;) Som jag vart hela tiden.

Men så fyller faktiskt Linn år idag;D och dessutom Pepsi Också <3

Grattis till er! :D



  Min söta Pepsi nyss<3

  Till Linn ^^ :D


XOXO-Matilda

Av Matilda - 20 augusti 2011 18:02

Heeej där!

Jag ville visa er min nya ring ;D


Den är en sån här "två" ring, man ska ha den på två fingrar och det står Love på den :D Jag älskar den jätte mycket och tror jag kommer andvända den supermycket ;D


Här är den



  

Köpte den på Glitter för 89:- tror jag, men den var värd de pengarna tycker jag ;)


XOXO-Matilda   

Av Matilda - 20 augusti 2011 18:00

Heej:D

Nu ska ni få se vad jag har på mig just nu:D Vi ska bort och äta hos en granne snart:D Jag gjode en sminkning också men den kommer upp i ett annat inlägg snart ;D


       


Q: VAD HAR NI PÅ ER? ;D


XOXO-Matilda ♥

Av Matilda - 15 augusti 2011 11:36

Hej. Jag ursäktar stöket i min blogg men jag håller på att fixa ny design och prövar allt möjligt..

Hoppas ni förstår ;)


Nu vet ni varför jag kan byta och ha lite olika färger ibland iaf :)



 lolmirror fix my hair play drums,  hihi, tyckte dem var lite söta.

      

XoXo-Matilda :)  

Av Matilda - 13 augusti 2011 21:20

HejHej :D

Här kommer lite bilder sen nyss på mig och Madde ;D

HÄÄÄÄÄÄR


                             


XOXO-Matilda ^^

Av Matilda - 11 augusti 2011 12:47


Vad jag har köpt nyss!.wl...
Felaktigt format
Idag kl 12:46

 im sorry, Kan inte ladda upp mitt videoklipp :I

 

Gjorde nyss en video på vad jag har köpt nyss, men ni kommer nog inte kunna se den, sorry ;)

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards