Matilda

Alla inlägg under november 2011

Av Matilda - 28 november 2011 22:45

SHOHEJ! :)

JAG HAR VÄRKLIGEN HAFT EN SEG, MEN ROLIG HELG ;) JAG HAR INTE KUNNAT GÖRA SÅ MYCKET, MEN ÄNDÅ SÅ HAR SÅ MYCKET HÄNT! :P

.. OCH JAG SKA VISA ER LITE NYA SAKER JAG HAR KÖPT/FÅTT NYSS!



 

PORSLINS CUPCAKE ;D DÄR I KAN MAN HA TEX: SUDD,ELLER SMYCKEN ELLER NÅGOT ANNAT! :)

TYCKER DEN ÄR SÅ SÖT, OCH JAG FICK DEN AV MAMMA

 

EN BLOMRING ;) TYCKER DEN ÄR SÅ FIN

 

TVÅ STYCKEN CHINA GLAZE NAGGELACK ;) JAG ÄLSKAR DEM! DEN ENA FÄRGEN ÄR VÄRKLIGEN SKRIK ROSA OCH DEN ANDRA ÄR LITE MÖRKARE :)


DET VAR FYRA NYA SAKER ;)

VISSA VILL ATT JAG SKA GÖRA EN VIDEO PÅ LITE FLER SAKER JAG HAR KÖPT TEX: KLÄDER OCH SMYCKEN ;) SÅ DET TÄNKTE JAG ATT JAG SKULLE GÖRA, OCH GLÖM INTE ATT TIPSA MIG OM VIDEO OCH INLÄGG NI VILL ATT JAG SKA GÖRA ;)  

 

GODNATTI!

SOV SÅ SÖTT:)

XOXO-Matilda

Av Matilda - 27 november 2011 15:49

Hej!

Tidigare idag gjorde jag ju ett inlägg om att jag nyss har fått en iphone 4s vit. ;) Så nu kom jag nyss hem från att ha köpt tilbehör och skal till den :)

Nu ska ni få se det jag köpte ;)



 

Fodral från Krusell ;)

 

Fodral från Golla :)

 

I Det här fodralet kan man ha busskort och pengar ;) Så jag kommer ha det till skolan.

 

Skal från Krusell :D wii<3

 

Här var allt jag köpte :) Blev supernöjd!<3

 



Så, nu har ni sett vad jag köpte idag ;)

Jag ber om ursäkt ännu en gång för att jag inte gjort inlägget om nyinköpta saker, men jag lovar er att det snart kommer;) Ville göra dem här inläggen före det!


XOXO- Iphone 4s.

Haha skämta :P


XOXO- Matilda


Av Matilda - 27 november 2011 10:50

Shohoooo! Hejsan bloggis!Idag är jag super glad, min iPhone 4s har kommit :DD

Nu kommer jag att kunna mobilblogga och göra inlägg oftare;D

Hoppas att ni inte blir besvikna över att jag inte har lagt upp inlägget med nya saker ( till mitt rum) Men det kommer snart ;) :D



XOXO-Matilda ;)

Av Matilda - 24 november 2011 19:06

HEJ! ;)

NU ÄR JAG ÄNTLIGEN HEMMA EFTER EN LÅNG OCH GANSKA STRÄSSIG DAG!

IDAG HAR VI HAFT REP I SKOLAN, OCH HAFT VARNLIGA LEKTIONER, EFTER DET SÅ JAG JAG OCH NÅGRA KOMPISAR OCH ÅT PÅ STAN FÖR ATT VI SKULLE HA KONSERT PÅ SLOTTET I KVÄLL:) :D MEN JAG OCH LOLLO HAR SPRUNGIT FRÅN SKOLAN,TILL SKOLAN OCH RUNT VID SLOTTET INNAN VI HITTADE DIT :P ÄVEN FAST DET LIGGER NÄRA VÅR SKOLA XD OCH SEN GLÖMDE LOLLO SIN MÖSSA PÅ SKOLAN, SÅ VI SPRANG TILLBAKA OCH DET TOG TYP TIO MINUTER, SEN LETADE VI OCH GICK IGENOM NÄSTAN HELA SKOLAN, MEN VI HITTADE DEN INTE.. SEN VAR DET BARA ATT SPRINGA TILLBAKA TILL SLOTTET OCH FÖRSÖKA HITTA.

SUPER SKÄNT ATT ÄNTLIGEN VARA HEMMA! MEN DET VAR ROLIGT MED KONSERT ;)


IMORGON ELLER PÅ LÖRDAG (BEROENDE PÅ OM JAG SKA SE BREAKING DAWN MED LOLLO) KOMMER DET ETT INLÄGG OM LITE NYA SAKER I MITT RUM/ SOM JAG HAR KÖPT NYLIGEN :D OCH JAG HAR FÅTT IN LITE VIDEOFÖRSLAG SÅ JAG SKAFUNDERA PÅ VAD JAG SAK GÖRA FÖR VIDEO ;)


XOXO- Matilda

Av Matilda - 19 november 2011 18:53

HEEJ ;)

NU HAR JAG NYSS ÄTIT. IDAG SÅ KOM MORMOR OCH MORFAR OCH VI ÅKTE TILL ETT SHOPPINGCENTER ;D VI SKULLE HA KÖPT MIN MOBIL, MEN DEN FANNS INTE, MEN NU HAR VI NYSS BESTÄLLT DEN FRÅN DATAN! :DD NI FÅR FORTSÄTTA GISSA, JAG KOMMER VISA ER DEN NÄR JAG FÅR DEN

MEN SEN S¨GICK VI KVAR LITE PÅ SHOPPINGCENTRET OCH JAG KÖPTE LITE NYA "VINTER KLÄDER", MYSIGA KLÄDER TILL VINTERN, OCH SEN HITTADE JAG LITE MER GREJER, SÅ DET KANSKE BLIR EN SHOPPING TUR SNART IGEN ;D



XOXO-Matilda

Av Matilda - 16 november 2011 17:24

HEJHEJ! :D

JAG KOM NYSS IFRÅN KYLAN DÄR JAG TOG LITE BILDER, DET VAR JÄTTE FINT PÅ HIMMELEN, DEN AVR ALLDELES LILA OCH ROSA! :)

NU SKA JAG HJÄLPA MAMMA MED MATEN, OCH VÄNTA PÅ ATT DEN SKA BLI KLAR ;)

HA DET BRA!





  


  

    


XOXO- Matilda

Av Matilda - 15 november 2011 20:20

HEEJ! :DD<3

VAD GÖR NI DÅ?

JAG SITTER OCH KOLLAR PÅ TV OCH TÄNKER BARA SLÄNGA IN ETT LITET BLOGGINLÄGG! IDAG HAR JAG INTE ALLS GJORT MYCKET, MENVET NI VAD?! JAG SKA FÅ EN NY MOBIL OCH KAN NI GISSA VILLKEN? :D DET KAN JAG XD HAHA! MEN NI FÅR GISSA xD

JAG VILL OCKSÅ PÅMINNA ER OM ATT SKRIVA EN LITEN SÖT KOMMENTAR OM VAD NI VILL ATT JAG SKA GÖRA FÖR SORTS VIDEO :) :P JAG VILL VETA VAD NI TYCKER, OCH VAD NI VILL SÅ JA;)


 

  

JAG HAR INTE VISAT NÅGOT FRÅN HALLOWEEN JU! JAG KAN GÖRA DET! HÄR SER NI IALLEFALL LITE FRÅN MIN SMINKNING ;)



XOXO-Matilda

Av Matilda - 14 november 2011 20:28

HEJ!

NYSS BAKADE JAG KLADDKAKA! :D

DEN BLEV NYSS KLAR <3 MM.. NU SKA JAG GÅ IVÄG OCH ÄTA EN BIT! ;)



HOPPAS NI HAR DET BRA!


XOXO-Matilda

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards