Matilda

Alla inlägg under december 2011

Av Matilda - 31 december 2011 23:45

Heej :D

NU är det bara några minuter kvar av året, så hoppas ni har det bra :D Nu ska jag ut och kolla på fyrvärkerierna! ;);D

Av Matilda - 31 december 2011 18:06

Heej och GOTT NYTT ÅR! SNART ÄR DET 2012 ;)

Iallefall så ville jag visa er den här videon, det är en video som jag och Ebba - Snorptorpan.bloggplatsen.se  spelade in i veckan ;) Hoppas ni gillar den.

Den är från vi handlade på mellandagsrean :)



XOXO-Matilda

Av Matilda - 31 december 2011 12:16

GOTT NYTT ÅR! :D

Hoppas att det har varit ett bra år för er och att nästa blir ännu bättre ;)



 


Ha en bra fortsättning :D


XOXO-Matilda  

Av Matilda - 29 december 2011 17:07

Heej kära läsare!

Just nu sitter jag o stretchar och kollar igenom en massa videos på youtube och lyssnar på min spellista :D ;)

oooooch i morgon ska jag spela in en ny video :D YEY!


One Day - LMFAO ;)

What you know - Two door cinema :)

Hit the lights - Megan Nicole / Selena Gomez :)

2 Piece - So cosmo ;)


Av Matilda - 27 december 2011 21:00

Heej! ;)

Idag har jag och Ebba vart på stan och kolla in rean ;D Hela dagen faktiskt, men det har vart jätte kul :)

Nu ska vi spela in en video ;) 



Ses!

 


XOXO- Matilda

Av Matilda - 26 december 2011 20:41

Heeeeej! Just nu är jag hos mormor och morfar;)Men jag har en fråga till er som har en iPhone och bloggplatsen eller bara vet.; hur gör ni för att lägga in bilder när ni mobilbloggar? När jag ska ladda upp bilder så måste jag ha flash, och när jag ska ladda upp flash så går det inte för Apple tillåter inte det. Skulle bli superglad om ni visste och kunde hjälpa mig:)IByyye!XOXO-Matilda!:)

Av Matilda - 24 december 2011 13:02

Heeeej! och GOD JUL!

Åh det ju faktiskt julafton idag!!!

På morgonen tittade jag på en mysig julfilm! Och nu så ska jag fixa mig för snart får vi gäster :D ;D Jag älskar värkligen julen!!

Men...

Nästan hela morgonen har jag försökt ladda upp en video som jag spelade in igår till er, men det går inte, Dem kommer i Quick time, men det går inte att få den till windows movie maker :( AHH... Drygt! Men iallafall så har jag laddat upp den på en annan dator och hoppas att det fungerar. Men om det inte gör det så får jag testa på något annat sätt nästa gång ;)

  



 

Merry Christmas!

 


Hoppas ni får en underbar jul!

God Jul! :D


XOXO-Matilda

♥  


     

Av Matilda - 19 december 2011 20:30

HEEJ :)

I TORSDAGS VAR JAG OCH LINN PÅ STAN OCH KÖPTE  JULKLAPPAR ;) JAG HITTADE EN DEL, MEN JAG ÄR INTE RIKTIGT KLAR, MEN DET KÄNNS BRA ATT JAG IALLAFALL HAR HANDLAT DET MESTA :D

NU SKA NI FÅ SE LITE AV DET JAG KÖPTE;)

DET BLEV JÄTTE MÅNGA SMÅ PÅSAR :P XD



   

JAG KÖPTE EN NY SMINKBORSTE FRÅN KICKS, ÄÄÄLSKAR DEN!

   

TILL MIN MAMMA OCH MORMOR ;)

KOLLA VILLKEN BRA GREJ JAG HITTADE PÅ H&M ( TYCKER JAG ) DET FINNS EN HAND KRÄM, EN NAGEL SAX, EN NAGELFIL OCH NÅGON SLAGS GREJJ.. HAHA :P ALLT I EN LITEN PÅSE FÖR 40 KRONOR! :D SUPERBILLIGT FÖR ALLT SOM FANNS I DEN ;))


SEN KÖPTE JAG MASSOR AV MER SAKER, MEN JAG HAR INTE BILDLER PÅ ALLT ;)


XOXO- Matilda ;)

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards