Matilda

Alla inlägg under september 2011

Av Matilda - 26 september 2011 09:08

HEEEJ :D

IGÅR VAR JAG MED LINN PÅ DET NYA SHOPPINGCENTRET  ;) DET VAR JÄTTE STORT, OCH MASSA NYA AFFÄRER HAR ÖPPNAT!

+ ATT JAG VAR DÄR I FREDAGS OCKSÅ;)

JÄTTE KUL!!


SÅHÄR SÅG JAG UT UNDER SHOPPINGTUREN IGÅR:




 


 


XOXO- Matilda ;)

Av Matilda - 26 september 2011 08:56

Heej alla söta bloggläsare! :D

Idag har jag självstudiedag;) Jag väntar på att Luiza ska komma så att vi kan sätta igång med arbetet,( vi måste jobba på våra självstudiedagar:/ )


Nu ska ni få se hur jag ser ut idag, en sån här tidig morgon :P


  

 


Q: GILLAR NI MORGONINLÄGG? (JAG KAN INTE GÖRA DEM SÅ MYCKET)

 

XOXO-Matilda ;)

Av Matilda - 24 september 2011 18:38

HEJ;DD

IGÅR MÅLADE JAG MINA NAGLAR, OCH JAG BLV VÄLDIGT NÖJD MED DOM :D


JAG MÅLADE MED NAILART PENSEL (LJUS LILA) ;)



 

NAILART PENSLAR FINNS ATT KÖPA PÅ KICKS I TRE PACK FÖR 139:- ;)

JAG HAR ETT LILA BASLACK UNDER, SOM FINNS NÄSTAN VART SOM HELST.

GLÖM INTE ATT HA PÅ TOPCOAT ÖVER DITT LACK ;)


Q: GILLAR NI ATT MÅLA NAGLARNA?

Q: VILL NI HA TIPS PÅ OLIKA NAGELDESIGNS?

 

XOXO-Matilda ;)

Av Matilda - 21 september 2011 16:30

HEJ ALLA LÄSARE! :D

NU SKA NI FÅ SE EN BILD PÅ NÅGON JAG ÄLSKAR ;)



..JAG ÄLSKAR VÄRKLIGEN MIN KANIN PEPSI, SÅ NI SKA FÅ SE HONOM NU :)



     

 HÄR HAR HAN TOFFS, HANS HÅR BÖRJAR BLI SÅ LÅNGT SÅ DET GÅR ATT SÄTTA UPP DET ;D 


JAG TYCKER HAN ÄR SÅÅ SÖT, OCH HAN KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA


Q: HAR DU NÅGOT HUSDJUR? 

XOXO-Matilda

Av Matilda - 14 september 2011 16:58

HEEJ :D

IDAG HADE JAG SKOLFOTO, ELLER VI HADE KLASSFOTO FÖR ATT VI SKA TA ENSKILDA BILDER SNART ;)

DET SKA BLI KUL ;))

NI SKA FÅ SE VAD JAG HADE PÅ MIG PÅ FOTOT:



         

 otroligt dåliga bilder men..
TRÖJA-MONKI

JEANS(UPPVIKTA) LAB INDUSTRIES

ROSA LINNE-KAPPAHL

HALSBAND-GLITTER


Q: VAD HADE NI PÅ ER PÅ SKOLFOTOT?


XOXO-Matilda


Av Matilda - 13 september 2011 16:50

HEJHEJ :D

DET HÄR ÄR SÅ SVÅRT, JAG KAN INTE KOMMA PÅ VEM JAG SKA LÄGGA UT EN BILD PÅ.. JAG UMGÅS MED MÅNGA OFTA, OCH DEM JAG MEST SER/UMGÅS MED ÄR TJEJERNA I MIN KLASS;)

VÄRLDENS BÄSTA KLASS! ;D

MEN OM DET SKA VARA EN PERSON SÅ FÅR DET BLI MIN BÄSTA VÄN LUIZA <3


  LOVE YOU <3


Q: VEM UMGÅS NI OFTAST MED?

 

XOXO-Matilda

Av Matilda - 11 september 2011 20:14

Heejsan bloggisen :D Jag ville bara säga att jag lever!

Jag har haft så fullt upp, mycket läxor och träningar .. osv, så jag hinner iband inte blogga! ;)

Men jag gör mitt bästa, och vet ni vad?! I går fyllde mamma år :D

GRATTIS MAMMA! Haha, så jag var på stan i fredags med Luiza,Susana och Suzanne;D Då köpte jag en blomma, som var dekorerad och allt

och så gjorde jag ett stort kort:D

Imorgon så måste jag göraa jättemånga läxor, men jag ska försöka hinna med att blogga ;) ;D



Me Today:

 

Q: Vad har ni gjort i helgen? ;)

 

XOXO-Matilda


Av Matilda - 8 september 2011 20:07

Heej Bloggen ;D


här ska ni få se mina nya grafitti och guldprickiga naglar ;)






    Gör läxan ..


XOXO-Matilda

Hej Läsare!

Hej allihopa! 
Tack för att ni kollar på min blogg!
Här kan ni läsa min blogg, kolla in mina videos och bilder!
Jag försöker updatera så ofta som möjligt!
Kom gärna tillbaka för att kolla in updateringar! :)
xo Matilda 

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Ändrar header

Jag har just nu en tillfällig header för jag håller på att fixar en ny så den kommer väl upp på bloggen snart! :)


xo Matilda 

Bloglovin

bloglovin

Kontakt

Twitter-  @meematilda
Instagram- @matildajanssoon


Skapa flashcards